loading...

لامپ رشد گياه

توليد و فروش لامپ رشد گياه

بازدید : 411
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نگهداري گل اركيده
توسط ايران گرولايت تعداد بازديد: 8519

تكثير اركيده و نگهداري گل اركيده


يكي از علت‌هايي كه اركيده را تا اين حد جذاب كرده، ماندگاري طولاني آن در گلدان و حتي به صورت گل شاخه بريده است. اركيده در گلدان سه تا شش ماهي پشت سر هم گل مي‌دهد و به صورت شاخه بريده تا يك ماه مي‌تواند همچنان بدرخشد. يكي از ويژگي‌هاي اركيده كه كمتر كسي از آن خبر دارد، اين است كه اين گل بسيار كم توقع است و با چند تكنيك ساده و با كمترين نگهداري مي‌تواند به محيط خو كند.

گلي پر از فايده

نام ديگر خانواده اركيده «ثعلب» است. شايد باور نكنيد كه ثعلب بستني‌هاي سنتي كه خيلي هم محبوبند، از نوعي اركيده كه در كوه‌هاي «باغرو» در حوالي آستارا و اردبيل مي‌رويد، گرفته مي‌شوند. البته برخي گونه‌هاي اركيده هم مصارف دارويي دارند. مثلا بومي‌هاي استراليا از ميوه نوعي اركيده به عنوان داروي ضدبارداري استفاده مي‌كنند. وانيل طبيعي كه البته در ايران فرهنگ استفاده از آن هنوز جا نيفتاده هم جزيي از يك گل اركيده است. در چين پياز يك گونه اركيده به عنوان يك دمكرده آرامبخش استفاده مي‌شود.

در كره گونه‌اي ديگر حاوي عامل ضدسرطان است. در سراسر آسيا اين گل نقش كليدي در زندگي مردم دارد. در جزاير آنتيل براي درمان مسموميت استفاده مي‌شود. در ژاپن از شيره نوعي از آن چسبي تهيه مي‌شود كه در صنايع دستي كاربرد دارد. در گواتمالا نيز درجشن‌هاي مذهبي جاي دارد و در كاستاريكا گلي ملي است.
ابياري : يكياز رايج ترين اشتباهاتي كه در مورد اركيده ميشود آبياري بيش از حد آن است. با اين حال اركيدها دوست ندارد تا مرز خشكيدگي و پژمردگي (Wilting) بي‌آب بمانند. در هواي معتدل و يا سرد كافيست كه هر 10-12 روز يكبار به اركيده آب بدهيدو در هواي گرم هر زمان كه خاك گلدان نزديك به خشك شدن بود، در حدودهفته اييكبار گلدان را ابياري كنيد. آب مناسب براي اركيده آبي با املاح كم است. اگر در محليزندگي ميكنيد كه آب آهك و يا املاح زيادي دارد سعي كنيد از آب باران يا آب جوشيده استفاده كنيد.

براي اينكه رطوبت خيلي بهتر به ريشه‌هاي اركيده برسد، در خاك اين گياه از دانه‌هاي سنگ‌هاي سبك معدني مثل پرليت و ليكا يا حتي پوكه‌هاي معدني درشت همراه با بقاياي پوسيده چوب يا پيت ماس (بقاياي نوعي خزه) يا كوكوپيت (نوعي خاك از الياف درخت نارگيل) استفاده مي‌شود. ريشه اركيده با چسبيدن به اين مواد، رطوبت را به آرامي از آنها مي‌گيرد.
آبياري و كيفيت آب مورد استفاده براي اركيده‌ها از مهمترين عوامل محيطي مربوط به پرورش اين گلها مي‌باشد. توجه كنيد هنگام ابياري روي غنچه‌ها و شكوفه‌ها را اب نپاشيد زيرا عمر گلها كم مي شود.

برچسب ها تكثير اركيده ,
بازدید : 502
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نگهداري درخت پرتقال در گلدان و روش تكثير درخت پرتقال زينتي

آيا تا به حال در زمينه ي ال اي دي مخصوص رشد گياه مطلبي شنيده ايد؟

اسم علمي پرتقال زينتي Citrus mitis ، از خانواده Rutaceae مي باشد. اين جنس داري 13 گونه هميشه سبز خاردار است كه از درختان و درختچه ها تشكيل يافته و بومي شرق آسيا مي باشد بهترين درخت پرتقال كه به عنوان گياه آپارتماني استفاده مي شود، گونه پا كوتاه آن بوده كه بومي فيليپين است. ارتفاع آن به حدود 50 سانتي متر مي رسد. اين گونه توليد گل و ميوه هاي زيادي مي نمايد. برگهاي آن نيزه اي و به رنگ سبز روشن است و گلهاي خوشه اي شامل 3 تا 4 گل كه معطر نيز هستند، توليد مي كند. اين گياه را بايد در تابستان به خوبي آبياري نمود و نور كافي به آن داد، ولي در زمستان بهتر است در مكاني خنك يعني دماي 8 تا 10 درجه سانتيگراد قرار بگيرد. براي مطمئن شدت در مورد پيدايش ميوه، پس از باز شدن گل، بهتر است با يك برس، دانه هاي گرده را روي مادگي بماليد تا عمل تلقيح صورت گيرد، گاهي يكسال طول مي كشد تا ميوه به رنگ نارنجي در آيد.
مراقبت: پرتقال زينتي به نور زياد، گرماي معمولي، آبياري متوسط، رطوبت نسبي 50 تا 70 درصد و خاك قليايي احتياج دارد.
كود: كود مورد نياز اين گياه را ميتوان به ميزان 2 گرم در ليتر، هر دو هفته يكبار، از اسفند تا مهر ماه مورد استفاده قرار داد.
خاك: مخلوطي از يك قسمت خاك باغچه، دو قسمت ماسه شسته و يك قسمت تورب خاك مطلوب اين گياه آپارتماني است.

بازدید : 535
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

تجهيزات گلخانه اي

ساخت و معرفي انواع تجهيزات گلخانه

تجهيزات گلخانه اي:

امروزه داشتن تجهيزات گلخانه اي مدرن و كاربردي و واردات به روز و جديد آن از جمله نيازهاي مهم براي يك گلخانه است. هرچه از فناوري هاي پيشرفته براي تجهيز كردن يك گلخانه استفاده شود كيفيت بالاتر مي رود. در اين سايت شما مي توانيد قيمت فروش تجهيزات گلخانه اي، ليست قيمت تجهيزات گلخانه اي, قيمت انواع تجهيزات گلخانه اي را مشاهده نماييد. گل ها در مناطقي كه هواي گرم دارند در مناطق آزاد كشت مي شوند گياهان ولي در مناطق سردسير به علت محدوديت فصلي مشكل مي شود. بنابراين محيط هاي قابل كنترل مثل گلخانه ها و لوازم و تاسيسات گلخانه اي اهميت پيدا مي كند. امروزه توسط محيط هاي مسقف مانند در مناطق سردسير و غيرگرمسيري مقادير زيادي از گياهان و محصولات گياهي توليد مي شود.

لازمه ي رشد صحيح گياهان گلخانه اي فراهم آوردن شرايط مطلوب از نظر دما، نور، رطوبت، هوا، خاك و ... است و كمبود يكي از آن ها سبب وقفه در رشد مي شود. در گلخانه ها احتياج به تجهيزات گلخانه اي مناسب براي مقابله با عوامل نامساعد دارند تا بتوانند به درستي نمو پيدا كنند در هر صورت استفاده از تجهيزات و لوازم گلخانه اي باعث مي شود مكان مناسبي براي پرورش گياهان گلخانه اي فراهم شود. اطلاعات موجود نشان مي دهد صنعت گلخانه در حدود سال 1600 ميلادي در كشور هلند به وجو آمد و زمينه ي توليد گل هاي بهاره در زمستان و ميوه هاي غير فصلي را فراهم كرد. در فراهم آوردن تجهيزات گلخانه اي هيدروپونيك نيز هم بايد تجهيزات گرمايشي و هم سرمايشي را در نظر گرفت. هر كدام از اين تاسيسات لوازم مربوط به خود را دارند كه كليه كنترل هاي لازم را براي ايجاد شرايط مطلوب جهت رشد و نمو مناسب گياهان گلخانه اي انجام مي دهند. از تجهيزات گرمايشي مي توان سيستم هاي آب گرم، سيستم هاي گرمايشي زيرزميني و سرويس و نگهداري سيستم هاي گرمايشي را نام برد و از تاسيسات سرمايشي مي توان سايه دادن ، اندود كردن شيشه گلخانه ها، سيستم هاي تبخيري، سيستم هاي مه پاش، كولرهاي آبي و گازي ، سرويس و نگه داري دستگاه هاي مه ساز و ... اشاره كرد كه هر كدام از اين مجموعه ، زير مجموعه لوازم و ابزار خود را دارند. در تجهيزات گلخانه اي ، سيستم تهويه ي گلخانه ها نقش اساسي دارند.وظيفه ي اين سيستم ها كاهش حرارت، تغيير رطوبت نسبي و رساندن هواي تازه به گلخانه است.

بازدید : 539
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

گلخانه طبقاتي

در اين مقاله در زمينه ي گلخانه طبقاتي, گلخانه ي پيش ساخته, اتاقك رشد گياهي, اتاقك كشت بافت گياهي اطلاعات كسب خواهيد كرد.

گلخانه ي پيش ساخته

شركت پرتو رشد نوين براي اولين بار در ايران اقدام به ساخت گلخانه ي پيش ساخته كرده است كه اين اتاق هاي كشت با تمام امكانات يك گلخانه صنعتي بزرگ ولي در قالب هاي كوچك تر و با استفاده از آخرين تكنولوژي روز دنيا و مجهز شده به نور مصنوعي ساخته شده است. اين گلخانه ها را مي توان در هر ابعاد و سايزي قابل سفارش مي باشند.

اتاقك كشت بافت گياهي

اتاقك كشت بافت گياهي يك راه موثر براي پرورش گياه مورد نظر شما با حداقل سرمايه گذاري و حداكثر بهره بري است.در صورت محدوديت فضا اتاقك كشت گزينه ي مناسبي براي پرورش گياهان است. در اتاقك كشت امكان كنترل دما، رطوبت و غلظت دي اكسيد كربن به بهترين شكل صورت مي پذيرد. با استفاده ازاتاقك كشت مي توان به شرايطي كه در حالت طبيعي به راحتي امكان پذير نيست، دسترسي داشت (مثل مدت زمان تابش بيشتر، دماي تحت كنترل در تمام فصول و...).

گلخانه طبقاتي

از امكانات اين گلخانه طبقاتي مي توان به استفاده از رفلكتور هاي نوري مخصوص در بدنه و استفاده از تجهيزات نوري پيشرفته از قبيل نورهاي مخصوص رشد و نورهاي مخصوص جوانه زني اشاره كرد.
سيستم تهويه مطبوع گلخانه اي، رطوبت ساز و رطوبت سنج و انواع دما سنج هاي خاك و آب و انواع كود و خاك هاي ارگانيك و ... از ديگر تجهيزات سفارشي اين محصول مي باشد .

شركت پرتو رشد نوين انواع سايز هاي اتاقك رشد گياهي را با تمامي تجهيزات مورد نياز به فروش مي رساند. جهت اطلاع از قيمت اتاقك كشت بافت گياهي با شماره هاي درج شده در سايت تماس حاصل فرماييد.

بازدید : 436
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نور مصنوعي براي گياهان آپارتماني يا نور گياهان آپارتماني

تكنولوژي نور مصنوعي براي گياهان آپارتماني به خصوص در آپارتمان هايي كه نورگير خوبي ندارند بسيار مهم است. از آن جايي كه ميزان نور براي رشد مناسب درگياهان آپارتماني متفاوت است، نور مصنوعي براي گياهان لازم است. نور مصنوعي براي رشد گياهان در فريم هاي قابل استفاده ( خانگي - صنعتي ) موجود مي باشد.

نور مصنوعي براي گياهان آپارتماني از مهمترين لازمه هاي حيات اين جاندار است و در رشد و حياط گياه بسيار تاثيرگذار است.اين مطلب بر آن است نور مصنوعي و فوايد آن براي گياهان را به طور كامل توضيح دهد.

اصول نگه داري از گياهان آپارتماني و نور گياهان آپارتماني

در هنگام خريد هر نوع گياه بايد به شرايط محيطي آپارتمان توجه كنيد. براي مثال شخصي كه دوست دارد گل سنگ را در منزل نگهداري كند بايد بداند اين گل نيازي به نور شديد ندارد و همين كه محيطش نور كافي داشته باشد و روشن باشد رشد مي كند. در شرايطي كه گياهي كه مي خواهيد از آن نگه داري كنيد نياز به نور دارد مي توانيد با استفاده از نور گياهان آپارتماني ميزان نور لازم را براي رشد گياه آماده كنيد. اكثر گياهان آپارتماني به دليل ناآگاهي از شرايط پژمرده مي شوند و از بين مي روند ولي در صورتي كه اصول و شرايط نگه داري از آن ها را بدانيم مي توانيم به درستي از آن ها نگه داري كنيم.

رعايت چند نكته مهم در نگه داري از گياهان آپارتماني در ذيل آمده است:

ميزان نور:

نور مورد نياز گياهان آپارتماني غير مستقيم است. معمولاً گياهان در محيط تاريك و بدون نور رشد نمي كنند. ديوارهاي رنگ روشن سبب رويش بهتر گياهان مي شود. هم چنين از نور گياهان آپارتماني هم مي توان به عنوان منبع كمكي براي نور مصنوعي استفاده كرد. نور مستقيم آفتاب براي گياهان آپارتماني كه تازه جوانه زده ضرر دارد و نبايد مستقيم از پشت پنجره به گياه بتابد. تنظيم درست نور گياهان آپارتماني تاثير زيادي در شرايط نگه داري اين نوع گياهان دارد.

هواي مورد نياز:

بايد گياه را از وزش مستقيم باد حفظ كرد. تعويض هواي اتاق براي رشد گياه تاثير زيادي دارد. هواي تازه سبب رسيدن اكسيژن كافي به گياهان مي شود در نتيجه ساقه گياه بهتر رشد مي كند و مقاومت بيشتري پيدا مي كند.

آبياري:

طبق آمار به دست آمده اكثر گياهان آپارتماني به دليل افراط در آبياري از بين مي روند و اين به دليل عدم آگاهي مردم است. در مورد نحوه آبياري گياهان آپارتماني به دقت مطالعه كنيد تا در نگه داري آن ها دچار مشكل نشويد.

از ديگر عوامل موثر در نگه داري گياهان آپارتماني مي توان به زمان آبياري ، نوع گلدان ، كود ، خاك گلدان ، درجه حرارت و رطوبت هوا و موارد ديگر اشاره كرد.

بازدید : 540
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

نور مصنوعي براي رشد گياهان

در اين مقاله در زمينه ي لامپ رشد گياه، نور مصنوعي براي رشد گياهان, نور مصنوعي مخصوص پرورش گياهان، نور مصنوعي مناسب براي گياهان، نور مصنوعي مناسب براي رشد گياه، نور مصنوعي براي گياهان، نور مصنوعي مخصوص رشد گياه اطلاعات كسب نماييد.

شدت نور بروي عوامل مانند ارتفاع گياه و گلدهي آن موثر مي باشد. بطور كلي مقدار نوردريافتي در داخل گلخانه به عوامل مانند شدت نور و زمان تابش نور بستگي دارد.شدت نور مورد نياز اغلب گياهان گلخانه 70000-10000 لوكس مي باشد در گياهان سايه پسند بيشترين نور براي فتوسنتز5000-4000 لوكس و كمترين آن 500 لوكس است كمترين ميزان نور براي فتوسنتز گياهان آفتاب پسند 1000-1500 لوكس مي باشد ميزان شدت نور در اوايل صبح و در هنگام غروب آفتاب به كمترين حد خود مي رسد و در مقابل در هنگام ظهر به بيشترين ميزان افزايش مي يابد به جز گياهان سايه پسند ,اغلب گياهان درفصول كم نور كه از نور كمتري برخوردار هستند , با افزايش شدت نور همچنين طول دوره نوري مي توان بطور قابل توجهي محصول توليدي را افزايش داد.

نور مصنوعي مخصوص پرورش گياهان و فتوپريوديسم :

گياهان بطور كلي براي رشد و نمو كامل ازنوري منحصر به خود استفاده مي نمايد گياهان نسبت به طول دوره روشنايي و تاريكي از خود واكنش نشان مي دهند و به اين حالت فتوپريوديسم مي گويند كه اين دوره روي جوانه زني بذر, گلدهي ،باردهي ,ريشه دواني و رشد و نمو گياهان تاثير بسزايي دارد.
واكنش گياهان به طول دوره روشنايي و تاريكي :
1)گياهان روز بلند يا شب كوتاه: اين دسته گياهان حداقل 14-10ساعت نور نياز دارند براي گلدهي و باردهي . با كوتاه
شدن طول شب به مرحله زايشي مي روند.گياهاني مانند :گل سوسن,مينا,اطلسي,نازگل كه معروف به گياهان تابستانه مي باشند.
2)گياهان روز كوتاه يا شب بلند:با افزايش طول روزاين گياهان فقط رشد رويشي نموده و به مرحله گلدهي و باردهي نمي رسند .اين گياهان به طول روز كمتر از 12ساعت نياز دارند .گل داودي نمونه بارز گياه روزكوتاه مي باشد كه به طول روز كمتر از 12 ساعت نياز دارد .
3)گياهان بي تفاوت يا خنثي :اين دسته شامل گياهاني هستند كه در مقابل تغييرات شبانه روز از خود واكنش نشان نمي دهند.
طول روز در اين گياهان باعث گلدهي و باردهي نمي شود و طول شبانه روز در چگونگي رشد گلهاي گياهان از نظر سرعت و كيفيت تاثيري مثبتي دارد .نور مصنوعي براي گياهان دقيقا همانند نور خورشيد براي گياهان است.

بازدید : 550
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در اين مقاله قصد داريم مواردي همچون ال اي دي مخصوص رشد گياه، ال اي دي گلخانه اي، نور گلخانه اي، نور مصنوعي،نور مصنوعي گياه، نور گياهان آپارتماني، نور مصنوعي براي گياهان، لامپ ال اي دي گلخانه را بيشتر بشناسيم. با ما همراه شويد:

LED مخفف واژه LIGHT EMMTTED DIODE به معناي ديود ساطع كننده نور است. ديودهاي ساطع كننده نور در واقع جزء خانواده‌ها ديودها هستند كه ديودها نيز زيرگروه نيمه هادي‌ها به شمار مي‌آيند. خاصيتي كه LEDها را از ساير نيمه هاديها متمايز مي‌سازد اين است كه با گذر جريان از آنها مقداري انرژي به صورت نور از آنها ساطع مي‌شود. سالها قبل ذرات بسيار كوچك كوانتومي ساخته شد كه اين ذرات كوانتومي كريستالهايي هستند كه ابعادشان چند نانومتر بيشتر نيست و مي‌توانند از 100 تا 1000 الكترون را در خود جاي دهند. اين ذرات به آساني از خود بسته‌هاي انرژي منتشر مي‌كنند و هر قدر كوچكتر باشد بيشتر تحريك مي‌شوند. هر ذره در مجموعه ويژه بوئرز به طور استثنايي كوچك و تنها شامل 33 يا 34 جفت اتم بود. هنگاميكه نور روي ذرات كوانتومي تابانده شده يا جريان برق به آنها وصل مي‌شوند آنها با توليد نور از خود واكنش نشان مي‌دهند و رنگهاي متغير و متنوعي ايجاد مي‌كنند.

اما هنگامي كه يك پرتوي ليزري روي مجموعه‌اي از اين ذرات كوانتومي تابانده شد اتفاق غير منتظره‌اي رخ داد. ناگهان نور سفيدي تمامي ميز را پوشاند و انتظار مي‌رفت كه ذرات كوانتومي نور آبي منتشر كند اما اين نور، نور بسيار زيباي سفيدي بود. سپس اين ذرات را با پلي اورتان شد و سطح بيروني يك حبابت لامپ LED آبي را با آن پوشاند. هر چند ظاهر اين حباب زيبا نبود اما نور سفيدي مانند لامپهاي معمولي منتشر مي‌كرد كه شدت آن 2 برابر و دوام آن 50 برابر يك لامپ معمولي 60 وات بود. Led‌ها تا اواخر دهه گذشته فقط مي‌توانستند سه نور آبي، سبز و قرمز توليد كنند كه به همين علت كاربردشان محدود بود. سپس led‌هايي با رنگ آبي به بازار آمدند كه مي‌توانستند نور سفيد با هاله‌اي از رنگ آبي روشن كنند. بسياري اعتقاد دارند لامپ‌هايي كه از ديودهاي ساطع كننده نور استفاده مي‌كنند، يا همان LED، آينده را از دست ساير رقبا خارج خواهند كرد.

بازدید : 550
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در اين مقاله در زمينه ساخت ال اي دي رشد گياه, ساخت led رشد گياه, ساخت چراغ رشد گياه, روش ساخت لامپ رشد گياه, روش ساخت لامپ فتوسنتز, خودمان لامپ رشد گياه بسازيم, فروش لامپ براي رشد گياه, طرز ساخت چراغ رشد گياه اطلاعات كسب خواهيد نمود.

ساخت ال اي دي رشد گياه

روش ساخت لامپ رشد گياه

ساخت ال اي دي رشد گياه حرفه اي كاملا تخصصي است كه نيازمبرم به آگاهي جامع در زمينه علم الكترونيك وعلم گياه شناسي دارد. براي رسيدن به يك نتيجه ي مطلوب بايد بررسي هاي بسياردقيقي و منظمي انجام داد و همچنين به انواع تجهيزات پيشرفته فراواني نياز است.

موارد لازم جهت ساخت ال اي دي رشد گياه:

- آگاهي كامل در زمينه علوم الكترونيك

- آگاهي كامل در زمينه گياه شناسي و گياه پزشكي و علوم باغباني

- تجهيزاتي اعم از ال اي دي مخصوص رشد گياه ،درايو، هيت سينگ...

- دستگاه هاي سنجش طيف نور و دستگاه هاي مرتبط با علم نور شناسي

- تجهيزات آزمايشگاهي جهت بررسي املاح و مواد مغذي موجود در گياه و خاك و آب

- تجربه ي كافي در زمينه ساخت ال اي دي رشد گياه

بازدید : 544
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

ال اي دي رشد گياه، led رشد گياه، ال اي دي رشد، ال اي دي براي رشد گياه، ال اي دي براي گياه، نور براي گياهان، لامپ ال اي دي رشد گياه، لامپ led رشد گياه

علاقه ايرانيان و تمدن بين النحرين به گياه و طبيعت را مي توان از همان ابتدا در معماري و فرهنگ اين مردمان جستجو كرد كه نمومه بي نظير آن را مي توان در باغ هاي معلق بابل به خوبي مشاهده كرد. انگار اين علاقه به گياه سينه به سينه در وجود ما حفظ شده و اكنون به ما رسيده است. اما با توجه به تغيير شكل زندگي انسان و رفتن به سوي زندگي صنعتي و روي آوردن به آپارتمان نشيني و زندگي در برج ها و از همه مهمتر كمبود آب باعث شد كه اولين جرقه هاي ذهني در دانشمندان درباره ساخت led رشد گياه ايجاد شد . در فناوري نوين نور براي گياهان ، ال اي دي براي گياه حكم نور خورشيد را دارد و سبب شده است شما به راحتي از گياهانتان در منزل نگهداري و يا حتي به پرورش آن ها بپردازيد.

چه نوع ال اي دي رشد گياه مناسب گياهان ما مي باشد و يا led رشد گياه مناسب رشد گياه چيست؟

نور براي گياهان از مهمترين پارامترهاي رشد و فتوسنتز مي باشد. در دسته بندي گياهان مي توان گفت كه گياهان آپارتماني كمترين نور را مورد نياز خود مي بينند و پار نوري ما بين 80 تا 150 ماكرو مول احتياج نوريشان مي باشد كه ال اي دي رشد گياه مورد نياز اين گياهان با لامپ هاي led رشد گياه با توان هاي كم و يا والواشر هاي خطي كاملا بر طرف مي شود. البته بايد توجه داشته باشييم كه در گياهان آپارتماني مانند كاكتوس يا ساكولنت ها led رشد گياه قوي تري بايد استفاده شود زيرا پار نوري مورد نياز اين گياهان بين 200 تا 250 ماكرو مول مي باشد. نور براي گياهان در انواع گياهان گل ده آپارتماني مانند شمعداني ، بگونيا و ... نيز متفاوت است و مثلاً led رشد گياه بنفشه آفريقايي حتماً بايد از توان پائين تري باشد و نزديك به 80 پار نوري نياز اين گياه را فراهم مي كند. دسته بعدي گياهاني مي باشند كه احتياج نور بيشتري داشته و اصطلاحاً روز بلند مي باشند كه از اين مجموعه مي توان صيفي جات را نام برد كه ال اي دي رشد گياه براي اين مجموعه بايد حدود 200 پار نوري باشد . نور براي گياهان در صيفي جات بايد تركيبي از 9 طيف نوري باشد تا گياه در بالاترين ميزان باردهي و رشد خودش قرار گيرد البته بايد توجه داشته باشيم كه ال اي دي براي رشد گياه واقعاً يك كار علمي و تخصصي است و امكان داردled رشد گياه با طيف هائي متفاوت براي صيفي جات متفاوت كاملاً متغير باشد كه متاسفانه در ايران بدون علم كشاورزي و با نگاه بازار الكترونيك ال اي دي رشد بسيار بي كيفيتي ساخته مي شود.

لامپ ال اي دي رشد گياه

دسته ديگر گياهان ميوه ده يا بار ده مي باشند كه احتياج اين دسته در ال اي دي رشد گياه حتي تا 500 پار نوري نيز افزايش مي يابد كه براي تامين led رشد گياه اين دسته از سري لامپ ال اي دي رشد گياه و پروژكتور هائي با توان بيش از 60 وات استفاده مي گردد. پس مهمترين نتيجه اين است كه انتخاب لامپ ال اي دي رشد گياه يا همان نور براي گياهان كاري بسيار تخصصي مي باشد كه شركت پرتو رشد نوين موضوع انتخاب لامپ led رشد گياه براي هموطنان را با قرار دادن كارشناساني مجرب و تحصيل كرده در علوم كشاورزي نوين آسان كرده است و شما مي توانيد براي خريد يا مشاوره درباره ال اي دي با شماره هاي ما تماس گرفته و ال اي دي براي گياه را به صورت علمي و معتبر خريداري نمائيد . توجه داشته باشيد كه ال اي دي براي رشد گياه نكته اي متغير است و به اين شكل نمي توان گفت كه تمام طيف هاي ال اي دي براي گياه مفيد هستند و پيشنهاد مي نمائيم حتماً مقاله نحوه ي صحيح انتخات نور استانداردرشد گياه و يا مقاله تقلب در بازار ال اي دي رشد گياه را حتماً مطالعه فرمائيد و براي خريد لامپ ال اي دي رشد گياه به بخش محصولات در سايت ما مراجعه نمائيد.

بازدید : 598
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

فروش لامپ ال اي دي مخصوص گلخانه 400 وات

فروش لامپ ال اي دي مخصوص گلخانه با يك سال ضمانت و پنج سال خدمات پس از فروش و بالاترين كيفيت موجود در بازار ايران. led گلخانه اي, چراغ led گلخانه و همچنين لامپ led گلخانه در واقع يك مفهوم را دارند . هر سه واژه نور مخصوص رشد گياه مي باشند.اكثرا براي گلخانه, نورهايي با توان بالا انتخاب مي شود به اين دليل كه مساحت گلخانه ها بيشتر و تعداد گياهان بسيار است. شركت پرتو رشد نوين با فروش لامپ گلخانه, فروش لامپ نور مصنوعي گلخانه, فروش لامپ ال اي دي مخصوص گلخانه در توان هاي مختلف و در فريم هاي متفاوت نياز گلخانه داران عزيز را به طور كامل در زمينه ي تامين نور مصنوعي براي گياهان بر طرف ساخته است.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 555
  • بازدید کلی : 1772853
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه